Revlon Shiny Sheers - Sheer Dewy Blossom

Még Párizsban jutottam hozzá ehhez a Revon rúzshoz, amit azóta is előszeretettel használok. Az állaga a szájfény és az ajakápoló között van, nagyon krémes - ezért elég gyorsan is fogy - és egy rétegben csak egy nagyon enyhe, természetes színt ad az ajkaknak.



A rúzs csomagolása hosszabb és keskenyebb a szokásos rúzsokénál, nekem tetszik, hogy ennyire letisztult: a fekete műanyagot csak egy vékony arany csík szakítja meg.



A 820-as szín egy csodás élénk pink, ami felvitelkor csak enyhén színezi az ajkakat, de több rétegben intenzív szín építhető. A hidratálóhatása fantasztikus, ha cserepes szájra viszem fel akkor sem emeli ki a száraz részeket, hanem puhává varázsolja őket. Az állagát egyébként a Chanel Coco Shine rúzsokéhoz hasonlítanám.

Bal oldalon egy húzásra, jobbra építve
Az egyetlen negatívum benne, hogy úgy láttam ez egy kifutó termék - én 1 euorért vettem - és már nem igen kapható, maximum eBay-en vagy akciós oldalakon találhattok rájuk, ha megtetszettek!

Nektek van Revlon rúzsotok? Vagy esetleg már márkától ilyen állagú?


0 megjegyzés:

Post a Comment