Mini haul

Vettem mostanában pár dolgot a dm-ben és egy fodrászkellékesnél, ezeket mutatom meg ebben a bejegyzésben.

Balea Csokis-fügés testápoló (499 Ft.) és Alverde vérnarancs és bodzavirág mini testvaj (329 Ft.)
Mindkettőnek isteni illata van, a Balea-é nagyon intenzív, édes, az Alverde-é pedig visszafogott narancsos. A Balea hidratálóereje egyébként elég gyenge, mindennapokra jó, de száraz bőrön nem hiszem, hogy működne, az Alverde sokkal testesebb.

essence Breaking Dawn II - Szájfény (Renesmée's Red) és körömlakk (Jacob's Protection)
A szájfénynek egy nem túl élénk piros színe van, sok-sok arany csillámmal amik még nem döntöttem el, hogy tetszenek-e benne. A körömlakk pedig üvegben gyönyörű kékes, felkenve viszont sima fekete lesz, alig észrevehető apró kék csillámokkal. Viszont lemosáskor észrevettem, hogy ha csak picit áttörlöm egy körömlakklemosóval átitatott vattával gyönyörűen előjön az üvegben látott szín, érdemes megpróbálni így is. Egyébként a holnap éjféli Hajnalhasadás 2 éjféli premierje előtt essence sminkeket fogunk osztogatni az Allee-ban (és ha jól tudom a Westendben és az Arénában is), jön valaki közületek? :)

Tincses műszempilla és ragasztó
Még sosem használtam műszempillát, már egyszer bénáztam is vele, de próbálkozom. Valahogy lefelé konyultak a tincsek, nem követték az eredeti pilláim vonalát. Van esetleg valami tippetek erre?


2 megjegyzés:

  1. De jó, nekem is megvan a Alverde vérnarancs és bodzavirág mini testvaj, és én is a Jacob's protection lakkott vettem meg :D

    ReplyDelete
  2. Én is pont ma csaptam le a Breaking Dawn termékekre, ugyanezt a körömlakkot vettem meg, kicsit csalódás lesz, ha ennyire nem jönnek elő belőle a kék csillámok.. Megvettem még a pirosítót és a púdert is belőle! :)

    ReplyDelete