MUA paletták

Ne haragudjatok a bejegyzések hiányáért, de augusztus elején elkezdtem a szakmai gyakorlatom a Beauty.hu-nál, múlt héten pedig beteg lettem (szerintem rajtam kívül senki nem beteg ilyenkor), de próbálok újra időt szakítani a blogolásra.

Kb. két hete volt egy 25%-os kedvezményt és ingyenes szállítást adó nap a Make-Up Academy-nél, és ezt kihasználva rendeltem jó pár terméket. Előtte még nem találkoztam a MUA termékeivel élőben, de sok jót olvastam róluk. Elöljáróban annyit, hogy minden nagyon bevált, főleg a szemhéjalapozójuk lett az új kedvencem.

Most pedig a 3 palettáról mutatok swatch-okat. Ők Ł4-ba kerülnek teljes áron, én Ł3-ért jutottam hozzájuk.

A képek kattintásra megnőnek!

UNDRESSED - nem titok, hogy a Naked 1-et másolták le egy az egyben, nekem az a paletta nincs meg, csak a Naked 2, így a színeket nem tudom összehasonlítani, de minőségileg kifogástalan, sőt a Naked 2-ben van pár szín, ami sokkal jobban porzik.



FROM DUSK TIL DAWN - Ebben a palettában a jól kihasználható natúr színeken kívül az a gyönyörű türkizkék fogott meg, szerintem nagyon eltalálták, feldobja az egész palettát.





POPTASTIC - Ezt a szuperszínes pallettát kísérletezgetésre vettem, ha nem épp a szokásos natúr szemsminket készítem el, jól fog majd jönni. A színek szépen pigmentáltak itt is, kedvencem a kékes fényű sötétlila (felső sor balról a harmadik), már ki is próbáltam a From Dusk Till Dawn türkizével vegyítve. Ezzel a palettával fogom magam kényszeríteni, hogy néha kilépjek a komfortzónámból.




És végül a próbasmink:

MUA From Dusk Till Dawn türkizkék & Poptastic kékes lila

Figyeljétek a MUA Facebook oldalát, mert ahogy gyűlnek a rajongóik egyre jobb akciók várhatóak:


Rendeltetek már a MUA-tól? Mit próbáltatok tőlük?Bevált?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néznek ki ezek a paletták, sajnos erről az akcióról lemaradtam, de a következőnél tuti rendelek én is :)

    ReplyDelete
  2. Úúúúúristen, most látom csak, milyen akciókra lehet számítani! Wow!

    ReplyDelete