Autumn wishlist - Ruhák

Bár még a héten nagyon jó idő van, én már alig várom, hogy az őszi ruhatáramból öltözködhessek - amire azért ráfér egy kis vérfrissítés, így elhoztam nektek a kiszemelt ruhadarabokat. Mi a véleményetek róluk?

Blézerek, kardigánok



 Stradivarius blézer (€39.95) és ing (€25.95)
Engem a katonai mintás darabok nem fogtak meg, de az egyszínű khaki darabok nagyon tetszenek, pláne ha szegecsekkel vannak kombinálva. 
 Stradivarius blézer (€49.95)
Ez a Chanel-re hajazó blézer egy örök darab lehet minden lány ruhatárában.

 Stradivarius szegecses farmerdzseki (€49.95)
Ezen a darabon még gondolkozom, nem vagyok benne biztos, hogy ez a szegecs-mánia nem csak egy-két szezonos trend lesz. Nektek mi a véleményetek?
H&M burgundivörös szőrmegalléros kardigán (€29.95)
Az ősz egyik divatszíne egy jó meleg szőrmegallérral kombinálva.


Ruhák, szoknyák



 F&F fekete csipkés ruha (£35)
A kis fekete csipkés változata, mely nappalra és estére egyaránt viselhető.

 H&M leopárdmintás ruha (€24.95)
Sokáig ódzkodtam a leopárdmintától, és egész ruhaként talán soknak tűnhet, de ha a többi rajtunk lévő darab fekete és kevés kiegészítővel párosítjuk, szerintem működhet.
 Stradivarius virágmintás szoknya (€29.95)
Bár a virágmintát inkább tavasszal és nyáron szokás viselni, ebben a sötétebb színösszeállításban ősszel is megállja a helyét.


  Cipők

 

 

 Stradivarius (€49.95)
Egyből beleszerettem ebbe a magastalpú csizmába, végtelen sok kombinálási lehetőséget látok vele a kis ruháktól kezdve a nadrágokig.

Ti milyen darabokat néztetek ki az őszi szezonra? Esetleg van amit már be is szereztetek? 


 




2 megjegyzés:

  1. A fekete blézer nekem nem tetszik, de a többit simán elfogadnám, sőőőt :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon jó dolgokat válogattál össze! A szegecses farmerdzseki és a csipkés ruha a kedvenceim! Egyébként most akadtam a blogodra, fel is iratkozom hozzád! :) Ha gondolod kukkants be hozzám is, én is összegyűjtöttem az őszi wishlistet! :)

    ReplyDelete