Catrice Ultimate Colour rúzs - 210 Pinkadilly Circus



A Catrice új, tavaszi szoritmentjének része ez az új árnyalat is; olyannyira új, hogy még érintetlen volt a teszter, ahogy kipróbáltam rögtön beleszerettem. Tökéletes tavaszi-nyári árnyalat, én hol neonpinknek, hol pedig korallosnak látom.




A csomagolás és dizájn szerintem teljesen minőségi, a tok fémből van (jó hideg:) ), a rúzsba pedig bele van vésve a Catrice felirat, mint a nevesebb márkáknál szokás.

Az illata nagyon enyhe, egyáltalán nem tolakodó, picit édeskés de csak nagyon közelről szaglászva érezhetjük, felvitel után már nem.

Fedése egészen kiemelkedő, sőt én nappalra csak ujjbeggyel felütögetve viselem, buliba viszont mehet teljes fedéssel is.


Bal oldalon többször áthúzva, jobb oldalon csak egyszer
Élőben élénkebb :/

A tartóssággal is meg vagyok elégedve, nem szárít, nem kopik csúnyán, egyszóval semmi negatívumot nem tudok róla mondani.


1150 Ft-ért 3.8g rúzst kapunk, ami szerintem teljesen jó ár érte, biztos be fogok még szerezni néhány Catrice rúzst, mert viszonylag széles a színskála és nem (csak) a megszokott színeket találjuk meg náluk, a színekkel való kísérletezésre tökéletesek.

+1 nagyon tetszik az árnyalat neve, Pinkadilly Circus, szerintem nagyon jópofa :))



Nektek van Catrice rúzsotok? Szeretitek? Kinéztetek már valamit az új szortimentből?

7 megjegyzés:

  1. nagyon szép, én tegnap néztem a catrice rúzsokat, és azt hiszem pont ebbe szerettem bele :))) annyira tetszik a színe
    egyébként nagyon jól áll neked

    ReplyDelete
  2. Eddig valahogy elkerültem a catrice rúzsokat, de ez a szín nagyon ütős. És jó áll nagyon, főleg a szemüvegeddel való kontraszt tetszik.

    ReplyDelete
  3. Annyira jópofa neveket tud adni a Catrice! :) A körömlakkoknál is ugyanez jellemző :)) Ez a rúzs egy álom... nagyon jó minőségűek a rúzsaik, nekem is van kettő és nagyon szeretem őket! :)

    ReplyDelete
  4. Nagyon jókat hallottam a Catrice rúzsokról, mindenképpen be fogok ruházni jó párra. Amit bemutattál nekem nagyon megtetszett!!! :)

    Nézz be hozzám is: http://avianarahl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. this bright pink is sooo cute!
    I really love pink lipsticks! :)

    bubblemylicorice.blogspot.com

    ReplyDelete