Decemberi kedvencek

Éves kedvencek bejegyzést nem terveztem, mert havonta változtak a kedvenc termékeim, nem nagyon van olyan, amit folyamatosan használtam egész évben,  úgyhogy itt vannak a decemberi kedvencek:


 Több képért és leírásért katt a továbbra!


BB krémek: már mindkettőről írtam külön-külön (itt és itt), alapozót nem is használtam ebben a hónapban.


Alverde Mademoiselle púder és pirosítók: kellett egy új púder, és ennek nagyon cuki volt a csomagolása, és a termék maga is jó! A múltkori kedvenc pirosítóm mellé pedig beszereztem a párját is, ez is hasonlóan jó, csak egy visszafogottabb, természetesebb árnyalat.



Bipa púderecset: púder és pirosító felvitelére is ez vált be nekem a legjobban, imádom.

ELF Mineral szemhéjpúder - Celebrity: feldob szinte bármilyen sminket.

Lancome szemhéjpúderduo - Poisitive & Scene: tökéletes nappali, "láthatatlan'" sminkhez.



essence Circus EDT: isteni illata van, és az üvegét is imádom!

Miss Sporty rúzs - Dream : a tökéletes karácsonyi rúzs.




Nektek mik voltak decemberben a kedvenceitek?

4 megjegyzés:

  1. Hmm... A Circus Circus parfümre kiváncsi lennék. Sajnos még nem jutottam oda, hogy megszaglásszam, de ami késik, nem múlik :D
    Hú, imádtam az Alverde Mademoiselle kollekcióját! :)

    ReplyDelete
  2. De jó hogy írtad az Alverdés púdert, pont keresek. Krémmánián is utánanéztem és mindenki pozitív véleménnyel van róla, úgyhogy szerintem beszerzek egyet... :D

    ReplyDelete
  3. n_norii.: akkor siess, mert már én is alig találtam belőle:)

    Velvet FizZ Blo: :)) nekem is nagyon eltalálták vele az ízlésem!

    ReplyDelete
  4. Én is szerettem volna éves kedvenceket , de rájöttem, hogy lehetetlen :D az összes cuccomat felváltva használom :D

    ReplyDelete