Home # 5 | Téli dekorfrissítés

A téli szezonra mindenképpen be szerettem volna szerezni néhány új dekor elemet, amivel egy kis ünnepi hangulatot varázsolhatok a lakásba. Ismét lehetőségem volt a bonprix oldaláról válogatni: nagyon széles a szezonális kínálatuk, úgyhogy nem volt egyszerű leszűkíteni a kört. Most egy picit körülményesebb volt a rendelés, mint eddig, mert kiderült, hogy az egyik termék 4-5 hétig nem lesz raktáron, így két részletben kaptam meg a csomagot (végül nem kellett rá annyit várnom, kb. 2 héttel később már el is küldték a hiányzó terméket is, ami pozitív meglepetés volt. :) )


Az első termék, amit már tettem is be a virtuális kosárba, amint megláttam egy fehér alapon arany háromszögekkel díszített polár pléd volt. Ilyenkor télen nem sok jobb dolog van, mint esténként bekuckózni a kanapén egy jó könyvvel vagy sorozattal. Ehhez nálam elengedhetetlen egy pihe-puha takaró, ami ráadásul tökéletesen megy a kanapékon található díszpárnákhoz. A pléd minősége nagyon szuper, a vastagsága is pont jó és elég nagy ahhoz, hogy teljesen beletekerjük magunkat. :)

Hasonló termékeket itt találtok: Ágytakarók és plédek.


Két rénszarvasos cukiságot is rendeltem, az egyik egy ajtókitámasztó, a másik pedig két fából készült dekor, amik a TV-állványt díszítik. Nem akartam túlzásba vinni a karácsonyi hangulatot, - és a piros egyébként sem illik a nappalink színeihez, - ezért inkább maradtam a natúr színeknél. Egyébként ez a két kis dekorelem szerintem az év bármelyik hónapjában jól mutatnak, szerintem tavasszal sem sietek majd őket elpakolni.

Hasonló termékeket itt találtok: dekoráció


Talán a kedvencem az újdonságok közül ez a manókkal díszített huzatfogó: amellett, hogy nagyon praktikus (a két ablak közé helyezve egy kis extra szigetelést biztosít a hideg ellen), extra cuki is: jó ránézni és a szoba hangulatát is nagyon feldobja. Az ára egy picit húzós, de elég strapabíró, vastag anyagból készült, úgyhogy szerintem jó pár évig bírni fogja. :)

Hasonló termékeket itt találtok: Praktikus.


*A bejegyzésben bemutatott termékeket én választhattam, de semmiféle juttatást nem kapok azért cserébe, hogy bemutatom őket a blogon.

0 megjegyzés:

Post a Comment