Akutális kedvencek | Smink

Decemberben elhanyagoltam a blogot, jól esett egy kis szünetet tartani az írásban és más dolgokra koncentrálni. Most viszont visszatértem és néhány aktuális kedvencemről szeretnék szót ejteni.


Colourpop | All I See Is Magic paletta


Már a megjelenésekor nagyon tetszett ez a paletta, de sokalltam érte a 26$-os árat. Aztán volt egy szuper akció a márkánál, amikor ezt és a Semi-Precious palettát is fél áron lehetett megrendelni, úgyhogy nem vártam tovább, megrendeltem mindkettőt. Szerencsére megúszta a vámot, úgyhogy nagyon jutányos áron kerültek hozzám. Azóta imádom ezt a palettát, nagyon változatos sminkeket lehet vele készíteni és a minősége is szuper. Hétköznapra a rosegold árnyalatokat szoktam használni a matt színekkel kombinálva, a szemzugba pedig valamelyik selyemfényű világos színt. Extrémebb sminkekhez pedig jöhetnek a középső sorban található árnyalatok. Minden színre igaz, hogy nagyon szépen pigmentáltak és alig porolnak, alappal viselve pedig nem vesztenek az intenzitásukból sem.

Isadora | Golden Edition eyeshadow palette


A 2017-es év egyik legszebb ünnepi kollekciója az Isadora Holiday Divine volt, a kollekcióból pedig szerintem az 5-ös szemhéjpúderpaletta volt a legkülönlegesebb termék. Gyönyörű, metálfényű, már-már foiled finishű színek kerültek bele a rosegold és a burgundi árnyalataiban - telitalálat minden szemszínhez. Siessetek, ha nem akartok lemaradani róla, mert már csak pár hétig kapható a Douglas üzleteiben! 

MAC Cosmetics | Paintery Paint Pot


Pár éve nagy hype övezte a Paint Pot-okat, akkor én is beszereztem a talán legnépszerűbb árnyalatot, a Painterly-t. Sajnos az én olajos szemhéjamon nem sokáig bírta, de pár hete újra elővettem és jelentem, tökéletesen tartja a sminket egy 12-14 órás napon is! Nem tudom, hogy az állaga változhatott meg az évek során (kicsit talán szárazabb lett) és emiatt bírja tovább, vagy az én bőröm változott - gyanítom, hogy kicsit mindkettő, mert az utóbbi időben a Primer Potion és társai sem működnem rajtam, de most visszatértem a Paint Pot-okhoz és imádom őket! A natúr sminkekhez a Painterly-t, a picit sötétebb színek alá pedig a matt barna Groundwork árnyalatot használom.

L'oreal | Miss Baby Roll szempillaspirál


Az utóbbi években a Maybelline és a L'oreal spiráljait kedvelem leginkább, most éppen két L'oreal darabot váltogatok - a Lash Paradise-t (teszt hamarosan) és a Miss Baby Roll-t. Nagyon szeretem, ahogy egyszerre dúsít, ível és hosszabbít, ráadásul még 2-3 rétegeben sem lesz darabos. Az egyetlen negatívum, amit fel tudok hozni vele kapcsolatban, az a kicsit gyengébb tartósság: a nap végére hajlamos picit összekenni a szemhéjamat, de ennyit még elnézek neki. 

Gosh | Foundation Drops alapozó


Télen mindig újra felfedezem ezt az alapozót, amiből már a 3. üveggel használom. Apropó, láttátok már, hogy a Müller-ekben is elérhető végre a márka? Így könnyebb lesz beszerezni az utánpótlást. Száraz bőrre tökéletes ez az alapozó, talán az argánolaj tartalmának köszönhető az a gyönyörű, egészségesen ragyogó bőrkép, amit varázsol - amikor ezt viselem, már többször megkérdezték, hogy mitől ilyen szép a bőröm.

Isadora | Face Mist


Már a második flakonnal használom az Isadora arcpermetéből: általában sminkelés előtt szoktam az arcomra fújni egy kis extra hidratálásért és hogy az alapozó szépen terüljön a bőrömön. Nagyon szeretem, mert amellett, hogy egy könnyű állagú, vízszerű sprayről van szó, meglepően jól hidratál. Néha sminkelés után is fújok belőle egy picit, hogy jobban egybeolvadjon a sminkem - így nagyon szép dewy hatást lehet vele elérni. Alkohol- és illatanyagmentes, ami külön nagyon tetszik benne.

Trend It Up | Powder Blush pirosító


Még a Glamour-napokon vettem ezt a pirosítót és már elértem az alját: ebből sejthetitek, hogy milyen gyakran használom. Matt pirosítóról van szó, ami gyönyörű, természetes hatást biztosít. Igazi jolly-joker árnyalat, tényleg minden szemsminkhez illik és az összes highlighterem szépen mutat felette. A tartóssága sem rossz, nap végére egy ici-picit megkopik ugyan, de még lemosáskor is bőven látszik a színe. A teljes árát sem sokallom érte (1000 Ft.), de féláron pláne megérte!




5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Trend It Up | Powder Blush pirosítóból melyik árnyalatot használod?

    Köszi :)

    ReplyDelete
  2. A Colourpop paletta tényleg zseniális. :) Én most Kathleen Lights új palettáját akarom megrendelni.

    ReplyDelete