NOTD + körömlakk zsákmány

Egyik nap ellátogattunk egyik bartnőmmel az OPI nagykerbe. Itt sikerült beszerezni egy fekete alapon kék csillámos mini OPI lakkot 500 Ft.-ért illetve egy mini OPI fedőlakkot 680 Ft.-ért. A fekete lakkot télre tartogatom, még nem próbáltam ki élesben, a fedőlakkot viszont igen és borzalmas. Órák után sem száradt meg, amihez hozzáértem belenyomódott a körmömbe, szóval ez nekem most nagyon nem jött be sajnos. 




Szintén itt vettem 360 Ft.-ért egy neonkék lakkot, ez viszont nagyon jó, mind állagra mind fedésre. Még aznap vettem egy neon narancssárga Aden lakkot, ez is 300-400 Ft. körül volt. Ezt a két lakkot kombinálva festettem ki aznap a körmeim:




Hogy tetszenek a lakkok? Voltatok már az OPI nagykerben?

4 megjegyzés:

  1. Az ADEN lakknak mi a száma? :) Szép narisari. :)

    ReplyDelete
  2. van rajta egy 89 meg egy 102, talán a 89 lehet:)

    ReplyDelete
  3. Hol van az Opi nagyker hogy ott ilyen olcsók? :)

    ReplyDelete
  4. Hungária körúton, de csak pár darab kerül ennyibe, ami akciósak:)

    ReplyDelete