FOTD - Coral Dreaming

Tegnap végre nem volt olyan nagy hőség, amikor elindultam otthonról még esett is egy kicsit. Így kicsi bátrabban mertem sminkelni, és nem is folyt le az arcomról. :)


 Használt termékek:

Arc:



Szem:



 Száj:

Step-by-step:

  1. A BB krémet felvittem a Sigma F80-as ecsettel.
  2. A szemöldökömet megigazítottam egy kis barna szemhéjpúderrel és a zselével fixáltam.
  3. A szemhéjamra felvittel a bázist, majd egy pufi ecsettel a YDK szemhéjpúdert az egész mozgószemhéjamra és a külső V-be, majd púderrel elsatíroztam a széleket.
  4. Spiráloztam.
  5. Felvittem a krémpirosítót egy duo-fibre ecsettel.
  6. Púderrel fixáltam az egész sminket.
  7. Rúzsoztam.


Nektek milyen volt ma a sminketek?

Ne felejtsetek el jelentkezni a nyereményjátékra! Katt a képre!

2 megjegyzés: