Ninakoko Mini Haul


Nem tudom ti ismeritek-e a Ninakoko üzletet, én tegnap fedeztem csak fel a Westend-ben de állítólag még tavaly nyitottak. Az üzlet kínálata hatalmas és nagyon sok ékszer le volt akciózva, ezek közül jött velem haza 3 fülbevaló - az egyiket a ma reggeli sietségben sikeresen le is ejtettem a fürdőszobakőre és el is tört. :( A másik kettőre jobban fogok vigyázni, mert nagyon tetszenek - a bal oldali 995 Ft. volt a jobb oldali pedig csak 695 Ft. A tollat pedig nem tudtam otthagyni, bár inkább cuki mint jó vele írni, de már be is raktam az ecsettartó pohárkámba és onnan figyel kifelé a cica. (390 Ft. volt, ha jól emlékszem.)



 
Ti ismeritek ezt az üzletet? Hogy tetszenek a fülbevalók?


12 megjegyzés:

  1. Jajj, az a cicás toll nagyon cuki, be fogom szerezni én is! :)

    ReplyDelete
  2. A bal oldali fülbevaló gyönyörű!! *.*

    ReplyDelete
  3. A cicás toll eszméletlen cuki! :) És a fülbevalók nagyon szépek! :)

    ReplyDelete
  4. Nem ismertem ezt a boltot, de ha a Westendben járok, majd tuti benézek. Nekem a bal oldali fülbevaló tetszik legjobban.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Érdemes benézni szerintem, jó dolgok vannak!:)

      Delete
  5. olyan elegánsak a füllbevalók! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem is, egy egyszerű fekete felsőt is rögtön elegánssá varázsolnak:)

      Delete
  6. Én sem ismertem ez az üzletet, de ha arra járok be fogok nézni, mert nagyon szép ez a két fülbevaló :)

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  7. Én se ismertem, de biztosan be-benézegettem, csak konkrétan be nem mentem, mert ismeretlen helyekkel mindig olyan kétesen állok... (ha még nem ismerem, és nem is hallottam róla, és nem tűnik annyira minőséginek, akkor inkább nem megyek be). De ez már az én félős és előítéletes hozzáállásom :D szóval bemegyek. A cicás toll pedig... EZZEL győztél meg ;)

    ReplyDelete