MAC Preview Night


Ma este a MAC Preview Party-n jártam, ahol a MAC májusban megjelenő kollekcióit lehetett megcsodálni. Az este főszereplője mindenképpen az Alluring Aqua kollekció volt, ami csodálatos metálkék csomagolást kapott igazi vízcseppekkel a tetején.  A termékek különlegessége a csomagolás mellett az extra dimension formulában rejlik, amitől egy nagyon könnyen használható, szinte krémes állagot kapnak. Emellett bemutatásra kerültek az új rúzsceruzák, a Patent Polish Lip Pencil-ek valamint az új szemöldökformázó kollekció darabjai is. A Brow Fluidline-ok már kaphatóak voltak 1-2 éve, amikor az orrom elől vitték el az utolsó darabot, de most nem fogok róluk lemaradni, már csak a hozzám legjobban illő színt kéne megtalálni, pont kettő között vagyok sajnos.







Az én személyes kedvencem ez a bronzosító volt, már bánom, hogy nem hoztam haza, remélem még marad belőle a hivatalos megjelenés idejére is. A pirosítókra voltam még nagyon kíváncsi, de abból még csak egy szín érkezett meg, úgyhogy a másikat is biztos meg fogom nézni májusban.




A sminkes lányok élesben is bemutatták az új kollekciók termékeit, a modell egy igazi nyári sminket kapott bronzosítóval és csodaszép highlight-tal ami nagyon szépen kiemelte a vonásait. A szemsminkhez szintén a brozonsítót használták a mélytővonalban, majd egy zöldes árnyalatú extra dimension szemhéjpúderrel árnyékolták tovább. A modell szájára két Patent Lip Polish keveréke került egy kis extra szájfénnyel, amiből később a szemhéjra is tettek egy leheletnyit a vizes hatás eléréséért. (A többi termékre nem emlékszem, de az biztos, hogy alapozónak a Face&Body-t használták, highlighter-nek pedig egy Cream Colour Base-t.)

Patent Polish Lip Pencil.
 
Én nagyon élveztem az estét, mindenki szuper kedves és segítőkész volt, a kollekciók pedig csodásak. A kollekciókat májustól találjátok meg a MAC üzleteiben.

Nektek melyik kollekció tetszik legjobban?
 







2 megjegyzés:

  1. Csodaszépek:) Esetleg tudsz róla valamit, hogy májusba mikortól lesz elérhető a boltokba?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pontosan sajnos nem, de szerintem május elején :(

      Delete