Makeup Revolution - First impressions



Én is kaptam a Pink Panda-tól egy kis ízelítőt az új márkájuk termékeiből, amit innen is köszönök.:) Négy terméket kaptam, amiből kettő teljesen elnyerte a tetszésemet, kettő viszont kevésbé vált be. Ha kíváncsiak vagytok a részletekre akkor olvassatok tovább!



Kezdem a jóval: imádom a krémes pirosítót! A Vivid Blush Lacquer csomagolása engem teljesen a Make Up Forever és e.l.f. HD pirosítóira emlékeztet, az e.l.f. termékével régóta szemeztem, de valahogy az erős pigmentáltsága mindig elijesztett a vásárlástól. Most viszont örömmel próbáltam ki egy ilyen pirosítót, és meg kell, hogy mondjam nagyon tetszik. A pumpás kiszerelés is szuperpraktikus, jól lehet vele adagolni a krémet, mert épphogy csak 1-1 csepp kell az almácskákra belőle. Én egy duo-fiber ecsettel szoktam felvinni és nagyon szépen el lehet vele dolgozni. A végeredményt félmattnak mondanám, én a biztonság kedvéért át szoktam rajta futni egy kis púderrel és így szépen kibírja a nap végéig. Ez a Rush árnyalat egyébként. (1590 Ft.)


A másik termék, ami nagyon jól teljesített az a Base árnyalatú szemhéjpúder. Egy nagyon szép pezsgőszínről van szó, amit akár kiemelőszínként, akár az egész mozgó szemhéjra bevethetünk, sőt én már használtam a pirosító felé highlighter-ként is és úgy is jól működött. Plusz pont, hogy nem tartalmaz csillámokat és egyáltalán nem pereg, ilyen olcsó terméknél szerintem ez nagy szó. (690 Ft.)

És most jöjjön az árnyékos oldal: a Salvation Intense Lip Lacquer All That I Have Inside Me árnyalatban nekem elég nagy csalódás volt, ebből a névből én egy nagyon pigmentált, teljes fedésű szájkencére gondoltam, matt vagy esetleg fényes finish-sel. Ehelyett egy átlagos szájfényt kaptam, aminek csak egy enyhe barackos színe van ezüst csillámokkal - ezek a letörlés/lekopás után is csúnyán megmaradnak az ajkakon. Tehát ha önmagában nézem, akkor egy teljesen átlagos szájfény finom vaníliaillattal, de a név alapján én másra számítottam. :( Viszont a webshop-ban már ragyogó szájfény néven szerepel, ami teljesen illik a termékhez.  (1590 Ft.)

Az utolsó termék pedig egy rúzs, ami hozzám a Mystify árnyalatban érkezett: ez egy erős hússzín gyöngyházfénnyel, ami sajnos nem az én ízlésemnek való. A rúzs állaga egyébként jó, és a pigmentáltságával sem volt gond. Az illata viszont furcsa, engem festékre emlékeztet, a kupakon pedig zörög-lötyög a színt jelző tető. Sajnálom, hogy ezt a színt kaptam, mert egyébként vannak nagyon izgalmas színek is a kínálatban (pl. sötétlila). (690 Ft.)


Fentről lefelé: pirosító, rúzs, szájfény, szemhéjpúder

Ezenkívül még rengeteg termékük van, nekem a Naked paletta dupe-k a legszimpatikusabbak, ahogy láttam nagyon szépen pigmentáltak és egy olcsóbb kategóriában is elérhetővé teszik a Naked híres színeit. A termékeket itt tudjátok megnézni.

Nektek hogy tetszik ez a márka?



9 megjegyzés:

  1. Furcsa, hogy a szájfény csomagolásán is lip laquer van... nekem tényleges lip laquer-em van. Még ajkakon nem próbáltan csak swatch-on, viszont ott hiperpigmentált és szép matt. Hamarosan majd írok róla, ha érdekel :) Folyékony pirosítót pedig már kinéztem a webshopból, hogy melyiket rendelem meg :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bárcsak ez is olyan lett volna:( Figyelem majd a blogot, mert ha jó akkor lehet rendelek én is:) Melyiket nézted ki?:)

      Delete
  2. Nekem a rúzs nagyon tetszik. :)

    ReplyDelete
  3. Én egy palettát már vettem, de a többi terméket is szeretném kipróbálni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én az UD Smoked paletta mását néztem most ki:)

      Delete
  4. Én nem szeretem a folyékony, krémes pirosítókat, de ennek a pirosítónak adnék én is egy esélyt az biztos! :) Nekem is küldött a PP csomagocskát, nekem a szempilla spirál a kedvencemmé vált az első pillanatban! Hamarosan videó lesz róla:P

    ReplyDelete