essence Gel nails at home






A mai bejegyzésben az essence gel nails at home termékcsaládról hoztam véleményt. Nekem a színes lakkozáshoz való kezdő készlet van meg, amit bármilyen színes körömlakkal lehet használni, illetve az USB-s LED lámpa.

Először is nézzük, hogy mit tartalmaz a kezdőkészlet: van benne egy 120 ml-es lemosó, egy primer, egy lehúzható alaplakk és egy átlátszó fedőlakk. Aki olvassa a blogom az tudja, hogy már elég régóta használok különböző géllakkokat, van hogy csak egy átlátszó réteget a lakkok tartósságának meghosszabbítása érdekében és van hogy színes géllakkokat is - nekem nagyon bevált ez a módszer és itthon is 1-2 óra alatt könnyen el tudom készíteni. 

A "szokásos" géllakozáshoz képest itt van egy kis extra, mégpedig a lehúzható alaplakk. Én mindig halasztgatom az újralakkozást, mert a régi, lenőtt géllakkot lereszelni elég unalmas és hosszadalmas munka, ez az egyetlen része a folyamatnak amit nem szeretek. Sőt, ha nem vigyázunk és túlreszeljük akkor a saját körmünk is elvékonyodhat és letöredezhet. Az elején én is jártam már így, és hónapokba telt mire újra megerősödtek a körmeim. A lehúzható alaplakkal viszont ez a lépés kikerülhető, csak egy éles tárggyal - én rózsafapálcikát használtam - alá kell nyúlni a lakknak és máris lehúzható egyben. Emiatt kezdőknek is nagyon jó lehet, hiszen nem tudtok kárt tenni a körmötökben, teljesen biztonságos.
(A tartósságra nem tudom, hogy van-e valamilyen hatással ez az alaplakk - nem válik-e le magától pár nap után -, ezzel hamarosan frissítem a posztot.)

A LED-lámpa nagyon kis pici, egyszerre csak egy ujj fér alá, de mivel 10 másodperc alatt megköt - utána magától le is kapcsol -, így is 50 mp alatt megvagyunk egy kézzel, az én eddig használt UV-lámpámnak 2-3 perc kellett a kötéshez. USB-vel működik, így laptoppal vagy telefontöltővel lehet használni.

Ha kíváncsiak vagytok lépésről lépésre a folyamatra - az eltávolítással együtt - akkor nézzétek meg a videómat:


A videóban ezt a lakkot használtam: essence #172 Splash!
A LED-lámpa

Ti szoktatok otthon géllakkozni? Próbáltátok már az essence termékeit?


6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Már nagyon régóta szemezek ezzel a készlettel de még nem mertem megvenni, mivel csak úgy kidobni a pénzt, ha nem hatásos, nem akartam. Esetleg a tartósságáról és a tapasztalatokról tudnál majd egy posztot írni később?
    A videóval kapcsolatban szeretném kérdezni, hogy jól láttam, hogy a színes réteget nem kellett "megszárítani"?
    Köszi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Persze, írtam is, hogy frissíteni fogom vele a bejegyzést, úgyhogy nézz vissza 1-2 hét múlva!:) A színes réteget nem kell a lámpa alatt szárítani, mert az csak egy sima körömlakk - csak megvárod amíg megszárad - 5-10 perc - és jöhet rá a fedőlakk, amit lámpázni kell. :)

      Delete
  2. Én is régóta gél lakkozom már magamnak itthon, CN termékekkel és UV lámpával. A leszedés folyamatát én sem szeretem, reszeléssel pedig különösen nem szeretném. Van kifejezetten a leoldására szolgáló folyadék (Acryl Remover), ez szépen leáztatja a gél lakkot, így könnyebben le jön, mint ha reszelnénk és kevésbé ártalmas. De a gél lakktól sajnos alapból elvékonyodik a köröm :/

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én félek a leoldóktól, ami feloldja a géllakkot az milyen erős vegyszer lehet már? Én inkább reszelem:)

      Delete