Catrice Hip Trip ajakszínező - Wheels on Fire

A rúzsok egyébként is a kedvenc sminktermékeim közé tartoznak, de ha ez a rúzs még rózsaszínes korallszínnel is párosul, akkor én aztán teljesen elvesztem. Nem történt ez máshogy a legutóbbi Rossmannos látogatásomkor sem, amikor megláttam az érintetlen Hip Trip displayt. 



Összesen 3 árnyalatban kapható, egy nude (semmi színe), egy lazac (szintén semmi színe) és ez a korall, ami meglepően erős színt ad. Állagra nagyon hasonló, mint a Revlon Lip Butter, krémes, és tényleg jól hidratál. Ebben a melegben pont jó, nem olyan nehéz, mint egy rúzs, de egy szájfénynél erősebb színt kapunk. Tartósságra nem kiemelkedő, az evést természetesen nem bírja, de szép egyenletesen kopik, és ha a fényét elveszti, a szín akkor is ott marad.



Jobbra egy rétegben, balra építve.

Ti vettetek valamit ebből a trendkiadásból? Hogy tetszik?


Ára kb. 1200 Ft., és a Rossmannokban keressétek.

5 megjegyzés:

  1. Én is pont ezen gondolkodtam a napokban, csak aztán lebeszéltem magam róla, mert spórolnom kell a nyárra :)

    ReplyDelete
  2. Most láttam a videódban ezt a rúzst, annyira jól mutatott rajtad. Bár épp azt tetszett benne,hogy nem tűnt annyira élénknek ellenben azt írod, hogy "erős" színe van. Mindenesetre felírtam az árnyalatot, legközelebb megnézem magamnak közelebbről:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne ugy kepzeld el mint egy teljes fedesu ruzst, de egy szinezett ajakbalzsamhoz kepest eros szine van:) mindenkeppen nezd meg a tesztert, szerintem tetszeni fog! Es koszonom;)

      Delete