Őszi DM újdonságok | Trend it Up & Alverde & She

Trend It Up

Bár csak idén nyáron vezették be itthon a Trend It Up márkát, máris itt az első szortimentfrissítés - egyes termékeket még 50% kedvezménnyel tudtok megvásárolni (például a szuper Ultra Matte folyékony rúzsokat és Contour & Glide ajakkontúrceruzákat), hogy helyet adjanak a nemsokára megjelenő őszi-téli újdonságoknak. Ha jól sejtem kb. félévente lesz egy kisebb vérfrissítés a márkánál, amit a 2-3 havonta megjelenő limitált kiadások színesítenek.


Az újdonságok közül kezdem a kedvencemmel: az Expert Blotting Powder először nem is keltette fel az érdeklődésemet - száraz bőrű lévén nem szívesen használok zsíros bőrre való púdereket, nem mutatnak rajtam szépen. De ennek a púdernek szuperselymes formulája van és egyáltalán nem szárít, csak gyönyörűen fixálja a sminket egész napra. Szóval száraz bőrre is remek darab! Tükör is van benne, úgyhogy szuper táskába dobós darab lehet - nálam újravevős!


Érkeznek új mousse állagú szemhéjpúderek is, én egy gyönyörű mindennapi nude árnyalatban próbáltam ezt a habos kis csodát  - a színe és fénye szerelem, de a tartóssága sajnos nem a legjobb, alappal sem bírta ki a munkanapot. Ennek ellenére mégis szívesen használom, szemhéjpúderek alá alapnak sem rossz!


A hagyományos, por állagú szemhéjpúderek sem maradtak ki, de nem a klasszikus préselt formában, hanem egy tollba töltve érkeznek. Nekem ez a termék egy kicsit csalódás volt, nehezen tudtam kicsalogatni a festéket a kupakból és nem volt túl pigmentált sem. Lehet, hogy a többi árnyalat másként viselkedik, majd megnézem a tesztereket, ha kikerülnek a polcokra.


Természetesen új ajaktermékek is érkeztek, főleg a fényes, nude vonal kedvelőinek: a szuperpigmentált Nude Lip Lace szájfények és a Crystal Nude Lipstick rúzsok. A Nude Lip Lace formulája kellemes meglepetés volt: sűrű, hiperpigmentált szájfényről - vagy ha úgy tetszik, folyékony rúzsról - van szó, ami mégsem ragad és egész szépen a helyén is marad 3-4 órát. Persze egy étkezést nem él túl, de ezt semmilyen fényes ajakterméktől nem várhatjuk el.

A Crystal Nude rúzs még izgalmasabb: a gyönyörű csomagolás és elegáns, hosszúkás forma már első pillantásra megtetszett, és az is szemetgyönörködtető, ahogy az ezer kis csillám ragyog a rúzsban. Egy közepesen pigmentált, csillámokkal dúsított rúzsról van szó, ami kellemesen hidratálja az ajkakat. A csillámok sem zavaróak, nem karcolják az ajkakat, de azért érezni, hogy ott vannak. Ilyenkor ősszel, amikor hidegebbre fordul az idő kifejezetten szeretek krémesebb formulájú rúzsokat használni, sokkal szebben mutatnak mint a matt változatok!


She Stylezone


A She két új matt rúzscsaláddal rukkolt elő, az Ultra Matte-al és a Perfect Matte-al. Az Ultra Matte rúzsok karcsú, szögletes tokban érkeznek és az alacsony árához képest abszolút minőségi a megjelenésük. A két rúzst összehasonlítva, ennek kevésbé matt a formulája, az ajkakhoz érve lágyul a rúzs és egészen könnyű felvinni az ajkakra. A színe csodaszép, nagyon jól eltalált őszi árnyalat, ami rajtam egy picit mályvába hajlik.

A Perfect Matte rúzst egy élénk bogyószínben próbáltam ki, ami felvitelkor már picit pinkesebb, mint ahogy a képeken látszik. Ennek a rúzsnak jóval keményebb a formulája, igazi matt finishe van és tovább is tartott, mint az Ultra Matte. Nem hidratálják az ajkakat, de nem is szárítják jobban mint amit egy matt rúzstól megszokhattunk.

Kellemes csalódás volt ez a két rúzs, ár-érték arányban szerintem szuperek és érdemes megnézni a többi árnyalatot is - ezentúl én is gyakrabban nézelődök majd a márka állványánál.


Színminták:





Alverde

Az Alverde újdonságai közül egy krémes kontúrpalettát próbáltam ki, amiben két matt és egy fényes szín található. A matt barnával árnyékolhatunk, a matt bézzsel kiemelhetünk vagy eltüntethetjük a bőrhibákat bőrszíntől függően, a fényes pedig highlighterként működik - nekem ez lett a kedvencem a kompaktból, a másik két szín kevésbé világos bőrön jobban mutatnának, mint az enyém, és a formulájuk is krémesebb, mint amit én szeretek. A fényes highlighter viszont nagyon szépen mutat, ujjal is könnyű eldolgozni és gyönyörű fénye van!



Színminták:


1 megjegyzés: