Eucerin AtopiControl Olajtusfürdő

A mai bejegyzésben nem sminktermékekről lesz szó, hanem egy különleges tusfürdőről. Lehet, hogy feltűnt már nektek, hogy nem nagyon szerepelt még hagyományos tusfürdő sem a kedvences, sem az elhasznált termékeket bemutató bejegyzésben. Ez azért van, mert a bőröm nem bírja a tusfürdőket, 1-2 használat után kijön az ekcéma az ujjaimon. Az Eucerin AtopiControl azonban nem egy hagyományos tusfürdő, hanem főként olajokból áll és így nagyon kíméletesen tisztít. Immár több, mint 2 hónapja használom minden nap és mondatom, hogy egy új kedvencemmé lépett elő, mert semmilyen irritációt nem okozott!


Az állaga olyan, mint egy olaj, ami a víz és dörzsölés hatására enyhén habos lesz - ezt ne úgy képzeljétek el, mint a hagyományos tusfürdők habját, ez sokkal krémesebb annál. Az illata engem az elején picit zavart, mert nem túl kellemes (szerintem a benne lévő ricinusolaj miatt) de használat után már nem érződik és én meg is szoktam. A tisztítási feladatát pedig hibátlanul végzi.


Nem a legolcsóbb tusfürdő (400 ml, kb. 4500 Ft.), de nagyon kis mennyiség kell belőle, így szerintem elég gazdaságos. A terméket gyógyszertárakban tudjátok megvásárolni és a termékcsaládban több, az ekcéma tüneteit enyhítő, megelőző  - szteroidmentes - terméket is megtaláltok.



 Nektek milyen termékek váltak be, ha ilyen problémával küzdötök? :)


0 megjegyzés:

Post a Comment