MAC - Riri Woo rúzs

Ma egy limitált kiadású MAC rúzsról hoztam tesztet, ami egyben a legelső MAC rúzsom is - de azt már így a bejegyzés elején kijelenthetem, hogy remélem nem az utolsó. :)


A csomagolás megegyezik az állandó MAC rúzsokéval, most nem kapott semmi különleges külsőt, egyedül a rúzsba vésett Rihanna aláírás árulkodik arról, hogy ez egy különlegesebb darab. A szín egyébként nagyon hasonló a Ruby Woo-hoz (ami Rihanna kedvenc vörös rúzsa), egy picivel talán melegebb ez az árnyalat. Mivel egy matt rúzsról van szó, csak tökéletesen hidratált ajkakon mutat jól - azokon viszont nagyon! -, a száraz, cserepes részeket nagyon kiemeli. A finiséből adódóan gy picit szárít, de ha előtte ajakbalzsamozunk, úgy már semmi gondot nem okoz.  Az egyik legtartósabb rúzs, amit valaha próbáltam, nagyon megszerettem.

Vaku nélkül.
Vakuval.
Vakuval.


Hogy tetszik ez a rúzs? Szoktatok piros rúzst használni, vagy már túl sok?


8 megjegyzés:

  1. fu nagyon szép,és milyen szép rajtad :O

    ReplyDelete
  2. Én sose használok ilyen erős rúzst, nem is merném és nem is áll jól nekem. De neked annyira jól áll, hogy szinte már természetes :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pedig biztos van olyan árnyalat, ami jól állna! :) És köszönöm :)

      Delete
  3. ah . honnan ?:)) már van Bp-en is? vagy rendelted? Erre a rúzsra fája fogam mióta láttam a képeket róla :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sajnos en meg nem lattam itthon, ezt New Yorkbol hoztak nekem :)

      Delete